Kære Vagn og alle andre i Struer Y’s Men’s Club!

Det har været et mærkeligt forår, men vi er kommet godt igennem det i klubben, idet ingen har været ramt af virussen. Vi håber også, at I har klaret jeg godt igennem perioden!

Lige før sommer var situationen sådan, at vi kunne mødes til en sommerafslutning. Først i Gl. Haderslev Kirke til aftensang med efterfølgende præsidieoverdragelse, og derefter til fællesspisning på Hotel Harmonien. Det var rigtig dejligt at se hinanden igen, selv om det var uden håndtryk. Men fællesskab og samhørighed kan også vises og komme til udtryk på andre måder!

I sommerferien havde vi den sorg at miste et medlem af klubben: Niels Aage Sørensen, som var med til at starte klubben i 1965, og som er med i “Den gyldne bog” i anerkendelse af sit store arbejde. Han blev godt 90 år, og havde været dårlig på det sidste, så vi var klar over, hvor det bar henad. Heldigvis var der en del klubmedlemmer, som kunne være med til begravelsen fra Domkirken og til mindesammenkomsten bagefter.

Nu står det nye klubår foran os. Vi mødes i klubben til generalforsamling den 2. september og så kan vi fortsætte vores møder og aktiviteter med de forholdregler, som nu er gældende. Det betyder også, at vi kan åbne op for Loppetanken igen, efter at den har været lukket ned siden april. Det betyder naturligvis lavere omsætning og støtte til børne- og ungdomsorganisationerne, men det er der jo ikke noget at gøre ved; det har været vilkårene.

Nu håber vi på, at situationen stabiliserer sig, så vi kan genoptage vores kontakter med gensidige besøg. Vi aftalte før sommer at vi ville udskyde jeres besøg hos os til næste forår. Vi vil derfor gerne spørge jer, om I vil komme med nogle datoforslag, så vi kan se, hvad der vil være bedst, for der vil sikkert i løbet af foråret blive fastsat nogle genforeningsfejringer, fordi flere af dem i foråret ligeledes blev udsat. Når vi har jeres forslag vil vi passe det ind i vores forårsprogram, men vi glæder os allerede!

Vi ønsker jer et godt klubår!
Med hilsen fra alle i klubben!
Thorkild