Klubbens historie

1. maj 2015 fyldte Haderslev Y’s Men’s Club 50 år.

Det blev fejret med en jubilæumsfest lørdag den 9. maj. Det blev et brag af en fest!
Klubben blev i 1965 optaget i den internationale Y’s Men’s bevægelse ved en gudstjeneste i Domkirken og en efterfølgende fest på Årøsund Færgegård. Det var også omdrejningspunktet ved denne fest, som begynder med en gudstjeneste i Haderslev Domkirke kl. 10.30, hvor domprovst Kim Eriksen var liturg og hvor Haderslev Drengekor medvirkede. Efter gudstjenesten sejlede festdeltagerne med ”Helene” til Årøsund Badehotel, hvor der var spisning, jubilæumstaler, jazzkoncert ved Finn Burichs New Orleans Jazzquartet. Efter festen blev deltagerne kørt med bus tilbage til Haderslev.
KLIK HER OG SE MERE OM JUBILÆET.

Der blev i forbindelse med jubilæumsfejringen udgivet "Et tilbageblik", der opsamler klubbens historie. KLIK HER OG LÆS "ET TILBAGEBLIK"